Ремонт та діагностика планшетів Sony
Японська компанія Sony, яка відома якістю своєї техніки, після 2015 року згорнула виробництво планшетів Xperia Z- Tablet, будучи незадоволеною продажами в цій ринковій ніші. Ті, хто користувався планшетними ПК від Соні, зустрів цю новину з неприхованим розчаруванням – адже пристрої були вельми гідними, і навіть зараз все ще непогано працюють. Але з плином часу минули гарантійні терміни, і офіційної їх підтримки більше немає.
Тому, при небажанні змінювати свої звички і купити інший гаджет, споживачам, як може здатися, в разі поломки ніде шукати допомогу. І поки вони чекають і сподіваються, що нове покоління на зміну старому все ж вийде, не соромно звернутися до сервісного центру.
Типові несправності для планшетних ПК Sony
Ось лише короткий список, що може трапитися з вашим планшетом Sony, через що має сенс здати його в ремонт:
- псування екрану або встановленої на нього захисної плівки;
- екран не реагує на натискання, через сенсорний модуль, що вийшов з ладу;
- або не натискаються кнопки, через що планшетний ПК не вдається розблокувати або взагалі включити;
- камера перестала робити знімки, зберігати відео;
- стоячи на зарядці, батарея перегрілася і згоріла;
- периферія, така як навушники, не сприймається вбудованими інтерфейсами, або пошкодилися роз'єми, до яких її можна підключити;
- істотно впала продуктивність, нібито постійно запущена дуже ресурсномістка програма; система видає повідомлення про помилки, програми включаються і вимикаються самі по собі;
- для планшетів Соні з вбудованим 3G-модемом – можлива відсутність мобільного зв'язку, не проходять дзвінки. Не виключена і поломка Wi-Fi-модуля.
Це далеко не все, з чим можна зіткнутися при користуванні. І причини того, що трапилося, теж глибоко різняться. З боку апаратної частини – заводський брак, «перевтома» пристрою від надмірного користування або високих температур, затікання води під захисний кожух, падіння з будь-якої висоти або прямий удар, і інше. З боку програмної частини – віруси, некоректно встановлені програми і оновлення, захаращення внутрішньої пам'яті і т.д.
І хоча досвідчені і вправні майстри справляються чи не з будь-якими завданнями, багато хто не відчуває себе готовим до того, щоб занурюватися всередину свого планшета від Соні, якщо той вимагає ремонту. Для того і подають заявки в майстерні, щоб бути впевненими в кінцевому результаті лагодження.
Умови роботи сервісного центру магазину АКС
Інтернет-магазин aks.ua пропонує вигідну схему роботи:
- ми приймаємо ваш гаджет на безкоштовну діагностику, в тому числі поштою (для тих, хто не може самостійно відвідати пункт прийому в столиці);
- після діагностики озвучуємо знайдені проблеми, і перераховуємо деталі, що вимагають заміни. Компоненти ми надаємо зі своїх запасів; для планшетів Sony це особливо важливо, оскільки вони кілька років як зняті з виробництва і важкі в отриманні;
- планшетний ПК повертається щасливому власнику після ремонту та оплати послуг.
Звертайтеся в сервісний центр AKS і вам обов'язково допоможуть!