Гарантійні зобов'язання
З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.: (044) 377-51-52.
Обмін і повернення товару належної якості
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості проводиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
При поверненні товару, вартість за пересилку не повертається!
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника. Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру обслуговуються в сервісних центрах виробника!
Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів
Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення і спосіб відправки. Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!