Пн-Пт з 8 до 21; Сб з 9 до 19; Нд з 9 до 18
2
Особистий кабінет
по Україні
0 800 50-49-99
Телефони
по Києву
(044) 377-51-55
Напишіть нам
Написать в Viber Написать в Telegram
Особистий кабінет
Графік роботи колл-ценрту
Пн-Пт: 8:00 - 21:00
Сб-Нд: 9:00 -19:00

+38 (044) 377 -51-55
[email protected]

Условия гарантии на товары в интернет-магазине AKS.ua

Досить часто у покупців виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а так само з приводу обміну або повернення придбаної техніки. На цій сторінці Ви зможете прочитати правила гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів.

З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел .: (096) 955-40-40

Звертаємо Вашу увагу на те, що інтернет-магазин не є виробником або імпортером товарів, представлених на сайті і не несе відповідальності за зобов'язаннями виробників.
ПОПЕРЕДЖАЄМО, що наш магазин не має складського приміщення на якому може зберігатися товар тривалий час. Відповідно до умов магазину, в разі, якщо покупець / споживач відмовиться від прийняття товару, який був переданий у магазин, або не з'явиться за товаром більше 60 днів після повідомлення, продавець має право розпорядитися товаром на свій розсуд.

Обмін і повернення товару належної якості


Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
 
Обмін товару належної якості проводиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
 
При поверненні товару, вартість за пересилку не повертається!

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був!

Обмін або повернення товару здійснюється в нашому магазині за адресою: м. Київ, вул. Ушинського, 1, магазин "AKS", щодня з 9-00 до 19-00.

Для повернення товару необхідно мати:

  • Товар з повною комплектацією;
  • Заповнений бланк-заява (заповнити заяву можливо у нас в магазині у момент здачі товару або самостійно Скачати бланк заяви );
  • Документ підтверджуючий купівлю (товарний чек);
  • Гарантійний талон;
  • Документ, що засвідчує  особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Якщо Ви знаходитеся не в Києві, то можете відправити нам товар назад, заздалегідь повідомивши менеджерові причину повернення. Повернення товару з регіонів України здійснюється компанією Нова пошта.
Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!

  • При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення достовірності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" складає 14 днів.

Повернення грошей робиться упродовж 7 днів.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), викладений у постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172.
 

Гарантійний ремонт товару


Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника.

У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру обслуговуються в сервісних центрах виробника!

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек на протязі всього терміну експлуатації товару.

Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати ваш товар:

Якщо в гарантійний період виріб придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ підтверджуючий оплату;
  • заключення сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природна зношеність або вичерпання ресурсу;
  • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запилення, механічне ушкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.

 

Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів


Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення і спосіб відправки.

В посилці повинно бути:

  • письмова заява з вказівкою Ваших вимог на ім'я директора магазину; Скачати бланк заяви
  • товар (і всю його комплектацію);
  • копія товарного чека;
  • гарантійний талон;
  • акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за необхідності).
 
  • Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!

Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт, обов'язково зв'яжіться з менеджером!

Перед відправкою товару на ремонт, переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.

З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел .: (096) 955-40-40