Усі результати пошуку →
    По вашому запиту нічого не знайдено. Уточніть свій запит
    phone
    Телефони
    по Україні
    (044) 377-51-55
    Напишіть нам
    Написать в Telegram
    2
    Укр
    • Графік роботи кол-центра: 9:00 - 19:00
    • Графік роботи магазинів:
      • м.Київ, вул. Ушинського, 1: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м.Київ, пр-т Академіка Палладіна, 24: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м.Київ, вул. Довженко, 1: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м.Київ, пр-т Степана Бандери, 8: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м. Київ, вул. Гетьмана Павла Полуботка, 90A: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м. Київ, вул. Срібнокільська, 5Б: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: Вихідний
      • м. Київ, Печерська пл., 1: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: Вихідний

    Умови гарантії на товар в AKS.ua

    Досить часто у покупців виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а так само з приводу обміну або повернення придбаної техніки. На цій сторінці Ви зможете прочитати правила гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів.

    З питань гарантійного обслуговування Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.: (044) 377-51-52

    Звертаємо Вашу увагу на те, що інтернет-магазин не є виробником або імпортером товарів, представлених на сайті і не несе відповідальності за зобов'язаннями виробників.
    ПОПЕРЕДЖАЄМО, що наш магазин не має складського приміщення на якому може зберігатися товар тривалий час. Відповідно до умов магазину, в разі, якщо покупець / споживач відмовиться від прийняття товару, який був переданий у магазин, або не з'явиться за товаром більше 60 днів після повідомлення, продавець має право розпорядитися товаром на свій розсуд.
     

    Обмін і повернення товару належної якості


    Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
     
    Обмін товару належної якості проводиться виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
     
    При поверненні товару вартість за пересилку не повертається!

    Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у эксплуатації та не має слiдiв використання!

    Обмін або повернення товару здійснюється в наших магазинах кожен день в робочий час.

    Для повернення товару необхідно мати:

    • товар з повною комплектацією;
    • заповнений бланк-заява (заповнити заяву можливо у нас в магазині у момент здачі товару або самостійно Скачати бланк заяви );
    • документ підтверджуючий купівлю (товарний чек);
    • гарантійний талон;
    • документ, що засвідчує  особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

    Якщо Ви знаходитеся не в Києві, то можете відправити нам товар назад, заздалегідь повідомивши менеджерові причину повернення. Повернення товару з регіонів України здійснюється компанією Нова пошта.
    Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!

    • При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення достовірності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" складає 14 днів.

    Повернення грошей здійснюється упродовж 7 днів.

    Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), викладений у постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172.
     

    Гарантійний ремонт товару


    Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника.

    У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

    Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру обслуговуються в сервісних центрах виробника!

    Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек на протязі всього терміну експлуатації товару.

    Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати ваш товар:

    Якщо в гарантійний період виріб придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

    Для цього, будь ласка, надайте нам:

    • товар з повною комплектацією;
    • гарантійний талон;
    • документ підтверджуючий оплату;
    • заключення сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

    • порушення збереження гарантійних пломб;
    • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
    • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
    • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
    • неправильного заповнення гарантійного талона;
    • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

    • природна зношеність або вичерпання ресурсу;
    • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
    • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запилення, механічне ушкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
    • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
    • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
    • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.

     

    Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів


    Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення і спосіб відправки.

    В посилці повинно бути:

    • письмова заява з вказівкою Ваших вимог на ім'я директора магазину; Скачати бланк заяви
    • товар (і всю його комплектацію);
    • копія товарного чека;
    • гарантійний талон;
    • акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за необхідності).
     
    Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!

    Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт, обов'язково зв'яжіться з менеджером!

    Перед відправкою товару на ремонт, переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.

    З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел .: (044) 377-51-52