Досить часто у покупців виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а так само з приводу обміну або повернення придбаної техніки. На цій сторінці Ви зможете прочитати правила гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів.
З питань гарантійного обслуговування Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.: (044) 377-51-52
Обмін і повернення товару належної якості
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у эксплуатації та не має слiдiв використання!
Обмін або повернення товару здійснюється в наших магазинах кожен день в робочий час.
Для повернення товару необхідно мати:
- товар з повною комплектацією;
- заповнений бланк-заява (заповнити заяву можливо у нас в магазині у момент здачі товару або самостійно Скачати бланк заяви );
- документ підтверджуючий купівлю (товарний чек);
- гарантійний талон;
- документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Якщо Ви знаходитеся не в Києві, то можете відправити нам товар назад, заздалегідь повідомивши менеджерові причину повернення. Повернення товару з регіонів України здійснюється компанією Нова пошта.
Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми відправляємо посилку назад без розгляду!
- При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення достовірності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" складає 14 днів.
Повернення грошей здійснюється упродовж 7 днів.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), викладений у постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року № 172.
Гарантійний ремонт товару
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру обслуговуються в сервісних центрах виробника!
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек на протязі всього терміну експлуатації товару.
Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати ваш товар:
Якщо в гарантійний період виріб придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ підтверджуючий оплату;
- заключення сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природна зношеність або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запилення, механічне ушкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.
Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів
Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення і спосіб відправки.
В посилці повинно бути:
- письмова заява з вказівкою Ваших вимог на ім'я директора магазину; Скачати бланк заяви
- товар (і всю його комплектацію);
- копія товарного чека;
- гарантійний талон;
- акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за необхідності).
Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт, обов'язково зв'яжіться з менеджером!
Перед відправкою товару на ремонт, переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.
З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел .: (044) 377-51-52