Пн-Пт з 8 до 21; Сб з 9 до 19; Нд з 9 до 18
2
Особистий кабінет
по Україні
0 800 50-49-99
Телефони
по Києву
(044) 377-51-55
Напишіть нам
Написать в Viber Написать в Telegram
Особистий кабінет
Графік роботи колл-ценрту
Пн-Пт: 8:00 - 21:00
Сб-Нд: 9:00 -19:00

+38 (044) 377 -51-55
[email protected]

Помощь


Чи можете ви приїхати і купити товар особисто? Так, можете. Наш магазин розташований за адресами:

м. Київ, пр-т. Степана Бандери, 8
Магазин "AKS"
Графік роботи магазину:       
Пн-Пт: з 9:00 до 21:00
Сб-Нд: з 9:00 до 19:00
м. Київ, вул. Довженко, 1 (кут з вул. Ежена Потье)
Магазин "AKS"
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: з 8:00 до 20:30
Сб: з 9:00 до 18:30
Нд: з 9:00 до 17:30
м. Київ, вул. Ушинського, 1,
Магазин "AKS"
Графік роботи магазину:       
Пн-Пт: з 9:00 до 19:30
Сб-Нд: з 9:00 до 18:30

Попередньо, будь ласка, оформіть замовлення за вказаними на сайті номерами телефонів або через "Корзину" на нашому сайті. Менеджер зарезервує товар і за домовленим з Вами часом підготує замовлення до видачі. Інакше, товару може просто не виявитися в магазині.

AKS.ua на картах Google

Як проводиться оплата?


Оплата здійснюється в гривнях, за курсом вказаним на нашому сайті.

Чи можливо замовити декілька товарів, а вибрати один?


На жаль, умови роботи Інтернет-магазину не дозволяють нам надати на вибір кілька моделей товару, так як ми працюємо тільки під замовлення, і весь товар знаходиться на складі. Бажано попередньо зв'язатися з менеджером для вирішення даного питання.

Які гарантії отримання товару після його передоплати?


Гарантією отримання товару є рахунок-фактура, на підставі якої здійснюється платіж, і платіжне доручення, яке банк видає Вам після перерахування грошей на наш розрахунковий рахунок.

Яку гарантію на продукцію надає ваш магазин?


На всю продукцію, представлену в нашому магазині, ми надаємо гарантію:

  • виробника від 12 міс. і більше (в залежності від того, яку гарантію надає фірма-виробник);
  • нашого магазину на деякі групи товару від 2-х тижнів до 12 міс.
З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел .: +38(044) 377-51-52.

На сайті вказано, що товару немає в наявності чи він очікується. Як його можна замовити?


На жаль, ми не зможемо надати Вам точну дату надходження даного товару на наш склад, але на даний товар, можливо, оформити попереднє замовлення і як тільки ми отримаємо товар, то наш менеджер обов'язково Вам передзвонить.

В який спосіб можна придбати товар, якщо я знаходжусь в іншому місті?


Для оформлення замовлення необхідно:

  • Оформити замовлення на нашому сайті або у менеджера, при цьому необхідно вказати: хто виступатиме платником (ПІБ або найменування фірми); контактні номери телефонів; електронну адресу на який ми вишлемо рахунок для оплати.
  • Сплатити покупку за вказаними реквізитами.
  • Після зарахування грошей на рахунок, ми відправляємо замовлений товар у вказане Вами місто і повідомляємо усю необхідну інформацію для її отримання (доставка буде зроблена протягом 2-3 днів після зарахування грошей на наш розрахунковий рахунок).
  • Або заповніть форму замовлення на нашому сайті, або з менеджером по телефону з вказівкою оплати при отриманні (Накладним платежем посилки вирушають тільки «Новою поштою» по тарифах перевізника.) Термін збору посилки складає 2-3 дні після підтвердження замовлення.

Доставка в міста України здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта" або за потребою іншими кур'єрськими службами доставки. Вартість доставки і страховки встановлюється тарифами компанії-перевізника і оплачуються клієнтом. Страховка товару обов'язкова!

Терміни доставки залежать від обраної клієнтом компанії-перевізника!

Оплата доставки – за рахунок замовника.

Як оформити замовлення?


Наш магазин надає Вам кілька можливостей оформлення замовлення:

  • Оформлення замовлення на сайті за допомогою "Кошика"

Процес оформлення замовлення на сайті за допомогою "Кошика" досить простий:

Додайте товар в «Кошик» за допомогою кнопки «Купити». У «Кошику» Ви можете змінювати кількість товару, додавати і видаляти товар. Після того, як вибір зроблений натисніть кнопку «Оформити замовлення». Вам буде запропоновано зареєструватися або оформити замовлення швидко - без реєстрації.

Завершальним етапом є уточнення даних про доставку і оплату. Виберіть спосіб оплати і спосіб доставки. Після внесення усіх необхідних даних натисніть кнопку "Відправити замовлення".

Ваше замовлення оформлене! У найкоротші терміни з Вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження замовлення і уточнення деталей.

 
  • Оформлення замовлення по телефону

З 9-00 до 21-00 ви можете зв'язатися з менеджером по зазначеним у нас на сайті телефонами. У менеджера Ви зможете дізнатися всю необхідну інформацію про товар і вказавши свої контактні дані оформити замовлення.

Чи можу я прийти і замовити товар в магазині? До кого мені звернутися?


У нас в магазині Ви зможете оформити замовлення звернувшись до продавця вказавши найменування товару і Ваші контактні дані.

До кого мені звернутися, коли я приходжу за замовленням в магазин?


Для отримання замовлення в магазині, необхідно звернутися до нашого продавця-консультанта і просто назвати номер замовлення (номер замовлення ви можете уточнити у менеджера), найменування товару або свій контактний номер телефону, який Ви вказали при оформленні замовлення. Наш магазин працює без вихідних з 9:00 до 19:00!

Скільки коштує і як відбувається продаж товару товару при доставці?


Доставка замовлень по Києву здійснюється без вихідних з 9-00 до 22-00.

Вартість доставки 50 грн.

Доставка великогабаритних товарів обговорюється окремо! Вартість залежить від місця розташування, розміру, наявності ліфта.

Термін доставки замовлення 1-3 дні, обговорюється з менеджером при підтвердженні замовлення.

Важливо! Перш ніж прийняти товар і розписатися на бланку замовлення, необхідно перевірити товар на наявність дефектів, працездатність, комплектацію і відповідність характеристик, заявленим на сайті. Опис товару на сайті може містити неточності, тому перед включенням пристрою перевірте його характеристики по інструкції, що додається. Якщо виявлено, що якісь характеристики не відповідають заявленим на сайті, Ви маєте право відмовитися від товару.

Кур'єр, який доставляє замовлення, не має необхідної кваліфікації і не зможе проконсультувати Вас з приводу отриманої техніки. Кур'єри не встановлюють і не підключають техніку, але Ви маєте право включити пристрій для перевірки товару на працездатність.

Після сплати кур'єр повинний видати Вам товарний чек.

 

До кого звертатися у випадку неякісного товару чи обслуговування?


У тому випадку, якщо Ви придбали неякісний товар, необхідно звернутися до нашого сервіс-менеджера:

тел.: (044) 377-51-55, e-mail: [email protected] або до будь-якого менеджера, який перенаправить Ваш дзвінок до сервісного відділу.

З питання обслуговування, Ви можете звернутися до начальника відділу продаж, залишивши свою скаргу або звернення на e-mail: [email protected].

Чи можна повернути товар, якщо він не сподобався?


Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

А так же має бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки (ярлики, пломби, заводське маркування);
  • документ підтверджуючий оплату;

Більш детально читайте в розділі "Гарантія"

Чи можна покладатися на характеристики товарів вказаних на сайті при виборі покупки?


Оскільки опис товарів береться у відкритих джерелах Інтернет, наш магазин не несе відповідальності за можливі наслідки помилок в описах товарів. Тому просимо уточняти характеристики товарів на сайтах виробників або інших офіційних джерелах інформації. Роблячи замовлення в нашому магазині, Ви погоджуєтесь з цими умовами, і післяпродажні претензії, пов'язані з невідповідністю характеристик в описах на нашому сайті, не приймаються.

Якщо у мене зламався товар, а я знаходжуся в іншому місті. Де мені його відремонтувати?


Для вирішення даного питання є два варіанти:

1. Ви за гарантійним талоном можете зробити ремонт товару в сервісному центрі Вашого міста.

2. Ви можете передати товар в сервіс центр через наш магазин, для цього необхідно передати техніку службою доставки "Нова пошта" (після відправки Вам необхідно продиктувати номер декларації на отримання товару).

Увага! Термін гарантійного ремонту починається з моменту передачі нами товару в сервісний центр.

В посилці мають бути:

  • письмова заява із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину; Завантажити бланк заяви
  • товар (і вся його комплектація);
  • копія товарного чеку;
  • гарантійний талон;

Вартість доставки оплачує наш магазин в тому випадку, якщо не минув гарантійний термін на товар, після закінчення гарантійного терміну – доставка за Ваш рахунок.