Усі результати пошуку →
    По вашому запиту нічого не знайдено. Уточніть свій запит
    phone
    Телефони
    по Україні
    (044) 377-51-55
    Напишіть нам
    Написать в Telegram
    2
    Укр
    • Графік роботи кол-центра: 9:00 - 19:00
    • Графік роботи магазинів:
      • м.Київ, вул. Ушинського, 1: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м.Київ, пр-т Академіка Палладіна, 24: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м.Київ, вул. Довженко, 1: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м.Київ, пр-т Степана Бандери, 8: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м. Київ, вул. Гетьмана Павла Полуботка, 90A: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: з 09:00 до 17:00
      • м. Київ, вул. Срібнокільська, 5Б: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: Вихідний
      • м. Київ, Печерська пл., 1: Пн-Сб: з 09:00 до 19:00
        Нд: Вихідний
    Фільтри

    Apple та оригінальні комплектуючі: міф чи реальність

    Гаджети Apple — це абсолютно особливий світ, сильно відмінний від інших брендів і операційних систем. Роблячи вибір на користь «яблука», користувачі отримують якісну техніку з оптимально оптимізованими софтом і «залізом». Але «в доважок» — і цілий ряд специфічних умов і обмежень на експлуатацію. Одне з них безпосередньо стосується ремонту та заміни комплектуючих при поломці пристрою. Користувачеві належить вирішити, встановлювати оригінальні запчастини або копію. Про цей аспект і піде мова в представленому матеріалі.

    З історії питання: чому це важливо

    Коли справа стосується Apple та її продукції, оригінальні запчастини — це не просто питання якості, проблема лежить набагато глибше. Гаджети фірми можна любити, можна щиро зневажати. Але навіть фанатів бренду нерідко обурює надто агресивна політика Apple. Наведемо кілька прикладів.

    Повне блокування iPhone

    З виходом iOS 11.0.3 з'явилася «помилка 53». Заміна дисплея або інший ремонт iPhone 6/6S в неофіційному сервісі призводив до того, що сенсорний ввід переставав працювати, замість смартфона власник отримував некеровану «цеглину». І зняти блокування можливості вже не було. Під тиском громадськості, підкріпленого масовими позовними заявами до суду, компанія пішла на поступки і перестала безповоротно блокувати пристрої.

    помилка 53, яка раніше виникала при ремонті iPhone

    Сервісні повідомлення про неоригінальні комплектуючі

    Ще одним етапом боротьби з контрафактом стали сервісні повідомлення, які можуть висвітлюватися на екрані блокування після ремонту. Вперше вони з'явилися в моделях XR, XS та XS Max і стосувалися стану акумулятора. Текст з'являється після включення блокування і повідомляє: Увага — акумулятор! Не вдалося підтвердити, що в цьому iPhone використовується акумулятор виробництва Apple. Для даного акумулятора недоступна інформації про його стан. Тобто крім самого факту повідомлення, недоступні дані про знос батареї, наскільки вироблений її ресурс.

    сервісне повідомлення після заміни акумулятора iPhone

    Ідея прижилася. З появою iPhone 11, включаючи 11 Pro і 11 Pro Max, подібні повідомлення користувачі будуть отримувати при заміні дисплейного модуля. Важливий момент — запчастина може бути оригінальною, знятою з аналогічної «донорської» моделі смартфона. Але якщо її встановили в неавторизованному сервісному центрі, а таких в Україні переважна більшість, «Important Display Message» з'явиться.

    Чотири дні після заміни дисплейного модуля повідомлення буде світитися на дисплеї після включення блокування. Через два тижні його можна буде прочитати в розділі налаштувань. Пізніше повідомлення відображається в розділі Settings /General /About.

    Ставлення користувач до подібних заходів неоднозначне. З одного боку, на вторинному ринку простіше визначити, які зміни були внесені попереднім власником. З іншого — якщо господар перший, зі своєю чесно купленої річчю він повинен мати право робити все, що захоче, включаючи ремонт в зручній майстерні за прийнятну ціну, чи не так?

    Оригінальні запчастини Apple: а чи був хлопчик?

    Як видно з попереднього розділу, максимально комфортне використання пристроєм забезпечують тільки оригінальні комплектуючі, встановлені в сертифікованих СЦ. А тепер факт: політика Apple, серед іншого, включає повну відмову від поставок оригінальних запчастин в магазини та сервісні центри. Так, в офіційні теж. Хочете оригінальний дисплейний модуль — купуйте новий iPhone.

    Хоча і тут є пара умовностей. Насправді навіть «рідні» дисплейні модулі та інші комплектуючі роблять не на власних заводах Apple, а на підприємствах-субпідрядниках. В першу чергу це Foxconn і Inventec, розташовані в Китаї. Організувати виробництво в США за рядом причин немає можливості. Яскравий приклад з Mac Pro, який спробували збирати в техаському Остіні і зіткнулися з нестачею гвинтиків, показав, наскільки краще в Китаї продумана логістика, організовано виробництво в цілому.

    Комплектуючі OEM

    Виходить, в інтернет-магазинах з поміткою «оригінал» продають репліки? Що ж тоді називають оригінальними запчастинами в офіційних сервісах?

    Тут ми приходимо до питання про те, що таке комплектуючі якості OEM.

    Original Equipment Manufacturer, або українською виробник оригінального устаткування — позначення рівня якості комплектуючих певної категорії. Ці деталі виробляються на заводах за ліцензією від виробника гаджетів, в даному випадку — Apple. Якість ОЕМ можна порівняти з «рідними» запчастинами, встановленими при випуску смартфона.

    Більш докладно про запчастини OEM-якості ми розповімо в наступній статті. Поки ж досить знати, що саме OEM-комплектуючі маються на увазі під якістю original при ремонті як в офіційних сервісних центрах, так і в ряді інших випадків.

    Деталі з донорів

    Звичайно, є ще дисплейні модулі, які знімають з інших айфонів. Якщо донорський пристрій не піддавався ремонту, то ви отримаєте оригінальну запчастину. Але тут теж є нюанси, головні з них:

    • наскільки сильно пристрій було піддано впливам під час експлуатації;
    • чи є донор в наявності, коли ремонт знадобиться саме вам.

    Особливо актуальна проблема при ремонті нових моделей. Тому краще орієнтуватися на «умовний оригінал» — дисплеї ОЕМ.

    Запчастини та сервіс Apple: стан справ в Україні

    На жаль, на території України екосистема Apple представлена ​​далеко не повністю. У нас можна купити оригінальний сертифікований iPhone або інший пристрій бренду. Але з його обслуговуванням і ремонтом виникнуть певні складнощі.

    Apple в Україні

    Навіть в Києві відсутні офіційні сервісні центри та магазини Apple Store. Але зовсім без підтримки користувачі не залишилися. По-перше, є авторизовані СЦ і магазини — партнери Apple. І на розширення їх кількості дає надії, наприклад, недавня ініціатива компанії — програма Independent Repair Provider Program. В її рамках незалежні ремонтні майстерні отримають ліцензію на дрібний ремонт пристроїв бренду. Ліцензія надасть доступ до технологій діагностики і оригінальних запчастин. Для участі в програмі хоча б один з інженерів СЦ повинен пройти навчання AppleCare Technician Training і відповідне тестування за його підсумками. Поки дія програми не поширюється на Україну, але з часом це може змінитися.

    Крім того, в 2019 році відкрилися кілька магазинів Apple Shop. Це не повноцінний магазин, а скоріше бренд-зона на базі партнерів фірми. Проте вони працюють під прямим контролем Apple. Тому фанати бренду можуть очікувати і інші позитивні нововведення в найближчі роки.

    Неофіційні сервісні центри

    Для ремонту все-таки можна звертатися і в несертифіковані СЦ. Це істотно дешевше. А якщо приділити достатньо уваги вибору і репутації майстерні, якість самого ремонту і використовуваних запчастин користувача не розчарує. Одна з важливих переваг таких сервісів — можливість компонентного ремонту замість модульного в офіційних майстернях. Наприклад, вам не доведеться купувати і міняти весь дисплейний модуль, якщо досить перепаять шлейф. Правда, за ремонтом або заміною по гарантії потрібно йти виключно в авторизований СЦ.

    Підіб'ємо підсумки

    Політика Apple вкрай категорична в плані установки неоригінальних запчастин. При цьому повноцінних умов для заміни зламаних деталей на оригінальні не забезпечується:

    • оригінали ставляться тільки при випуску нових гаджетів, в інших випадках використовуються комплектуючі OEM;
    • ціни на ремонт в офіційних сервісних центрах зашкалюють;
    • в Україні є тільки авторизовані майстерні, офіційних сервісів Apple немає.

    З метою економії і для спрощення процедури ремонту користувачі нерідко роблять вибір на користь копій дисплеїв і інших комплектуючих. Про те, які види реплік представлені на ринку, поговоримо в наступній статті нашого блогу AKS.ua.

    Опублікував: ; Останнє редагування: 2021-11-25
    Поділитися в соціальних мережах
    Поділитися в Facebook Поделиться в Viber Поделиться в Telegram